Translate

poniedziałek, 12 marca 2012

Haftowany zając

Dni pędzą jak szalone. Właśnie się zorientowałam, że już 12 marca a ja jeszcze nie zamieściłam postu z SAL Minihafciki.

W związku z tym, że zbliża się pierwsza rocznica istnienia bloga, tego oto haftowanego zająca oraz małą niespodziankę otrzyma ode mnie AgaSi. To właśnie ona napisała w ciągu tego roku najwięcej komentarzy i w ten sposób chciałabym wyrazić swoje podziękowanie.
Zapraszam serdecznie i dziękuję za Waszą obecność. Dzięki temu, że tu zaglądacie mam więcej energii do wszystkiego.
CMOK!

4 komentarze:

  1. Śliczny zajączek, na pewno Agasi się nim dobrze zaopiekuje ;) Oczywiście gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny zajączek, ale chyba pierwszy wyszyty na płótnie, brawo!!! Cieszę się, że zostanie tak miło wykorzystany.
    Gratuluję blogowego roczka i życzę kolejnych lat blogowania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ależ mi niesamowicie miło :) Gratuluję roczku, cieszę się, że tak Cię wciągnęło blogowanie i dzielisz się z nami Twoimi robótkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny zajączek:)
    A rocznicy gratuluję!

    OdpowiedzUsuń