Translate

środa, 12 grudnia 2012

Minihafciki - choinka. Kartki.

Ostatni w tym roku minihafcik z całorocznej zabawy. Bardzo dziękuję za wspólną zabawę. W weekend wysyłam paczkę do wylosowanej przeze mnie osoby i oczywiście czekam na niespodziankę, która ma trafić do mnie.



Produkcja w toku, kilka sfotografowanych, ale niestety nie mam możliwości robienia dziennych zdjęć. Zima to paskudna pora roku również z tego względu, że jest tak ciemno. Gdyby jednak nie ona wiosna nie cieszyła by mnie aż tak bardzo :)




Na lubelskim blogu relacja z naszego sobotniego spotkania.

2 komentarze:

  1. Hafcik śliczny, a karteczki też bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracujesz jak mróweczka, szkoda, że nie mieszkamy bliżej dziubdziałybyśmy razem. Bardzo kolorowo i świątecznie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń